Je lichaam is de enige plek waar je je hele leven zult wonen

Dat lijkt me reden genoeg om goed voor jezelf te zorgen. Om lekker in je vel te zitten en gezond te blijven, is het aan te raden om minimaal 150 minuten per week op matige intensiteit te bewegen.

Voor iedere persoonlijkheid en voor ieder doel bestaat er een leuke training of trainingsvorm die je lichamelijk en geestelijk vooruit helpt.

Er zijn mensen die een duwtje in de rug nodig hebben om te beginnen met trainen, of om hun trainingsgewoonte vol te kunnen houden. Soms traint men regelmatig maar is er een schijnbaar plateau te doorbreken, omdat er geen vooruitgang meer is. Personal training kan bij al deze situaties helpen. Anderen vinden het fijner om zelfstandig te werken met wat begeleiding op afstand. Bijvoorbeeld met een fitnessapp en af en toe een gesprekje met een trainer.

“You have to assemble your life yourself – action by action.” -Marcus Aurelius

En daar houdt het niet bij op. Voedingsmanagement is een belangrijk onderdeel van werken aan je fitnessdoelen, en je gezondheid in het algemeen. Door grip te hebben op wat je eet en de hoeveelheid ervan, is het mogelijk om je lichaamscompositie te veranderen en lekkerder in je vel te zitten.

Vanwege ons drukke bestaan grijpt men regelmatig naar gemaksvoedsel. Dit is, zoals het woord al aangeeft erg makkelijk, maar vaak krijgen we hierdoor veel suiker, vet en zout binnen. Dit kan ernstige gezondheidsproblemen met zich meebrengen op de lange termijn en bovendien kan het ons harde werk in de sportschool teniet doen. Voedingsbegeleiding kan het verschil maken bij het halen van je fitnessdoelen EN je gezondheid op de lange termijn.

“Wherever you go, there you are!” – Onbekend

Veranderingen aanbrengen in je leven die zorgen voor een fitness gewoonte is niet gemakkelijk. De gemiddelde (buiten)sportschool wordt bezocht door een groep trouwe sporters en daarnaast gesponsord door een nog grotere groep thuisblijvers. De thuisblijvers zijn mensen die zowel qua fitness als voedsel als lifestyle extra ondersteuning kunnen gebruiken om blijvende gedragsverandering te bewerkstelligen.

“A healthy outside starts from the inside” – Robert Urich

Ik denk hierbij een belangrijk sleutelfiguur te kunnen zijn. Niet alleen heb ik een masterdiploma in de psychologie, maar ik ben ook een gecertificeerd personal trainer, en kan je op maat gemaakte voedingsbegeleiding bieden. Ik kan je indien gewenst online begeleiden, of een gezellige groepsles bieden in een mooi Amsterdams park. Met mijn kennis over het menselijke lichaam en de menselijke geest, gecombineerd met mijn drive om mensen te helpen, ben ik ervan overtuigd dat ik jou zover kan krijgen om blijvende positieve veranderingen in je leven te maken.

Dan rest alleen nog de vraag: ga je de uitdaging aan? Ik kan je het volgende bieden. Klik op de buttons voor meer informatie.